Op punt van beginnen

27 augustus 2018

Beste familie, vrienden en overige volgers,

Het is bijna zover. Genoeg gesproken over de Camino. We hebben alle mooie verhalen en nuttige tips in onze bagage gestopt en zullen daar ons voordeel mee doen zoals het uitkomt. Tijd voor actie.

De fietsen zijn in orde, de tassen gepakt. Het moraal is goed, we hebben er zin in.

Zaterdag 1 september as. gaan wij op pad. Wij vertrekken vanaf het adres Alzettehof 23 Veldhoven. Voor degene die ons willen uitzwaaien, het is de bedoeling om uiterlijk om 9.00 uur te vertrekken dus ben op tijd.

Onze eerste halte op deze tocht is Mechelen België. Voor de rest houden wij jullie zo goed mogelijk op de hoogte via dit blog.

Als alles goed verloopt komen wij op 27 september aan in Santiago de Compostela, fietsen dan nog door naar Finisterre en vliegen op 1 oktober terug naar huis terwijl de fietsen en bagage door een transportbedrijf thuis worden afgeleverd.

Dus misschien tot as. zaterdag en anders tot de volgende keer.