1e etappe Mechelen

1 september 2018 - Mechelen, België

Vanmorgen om 9.00 uur vertrokken aangemoedigd door heel wat volgers. Gaf ons nog meer moed om er iets van te maken. Dank daarvoor.

Via Eersel Postel en Retie kwamen we om +/- 11.00 uur in Kasterlee waar we een lekker bakje koffie hebben gedronken. De weg hier naartoe was een beetje lang en saai. Grotendeels ook bekend. Daarna door naar Herentals en ook deze weg was lang maar niet saai. Deed een beetje Veluwe-achtig aan.

Na een paar krentenbollen op een bankje bij mensen in de tuin zijn we weer verder gegaan richting Mechelen. Onderweg komen we een vrouwtje tegen die onze schelpen ontdekt en roept"Amai, da's ne lange tocht".

We gaan weer verder en komen om 14.50 aan in Mechelen, veel te vroeg omdat we pas om 17.00 uur worden verwacht. Moeten we potdorie bijna 2 uur op een terras in het heel mooie centrum van Mechelen doorbrengen en hebben gelijk maar een paar heerlijke biertjes achterover gegooid. Je kan het slechter treffen.

Tijdens het maken van een foto op dit plein wordt Jos, die ook op de foto wil plots omringd door een elftal vrouwen (vrijgezellenfeest) die samen met hem op de foto willen. Geen probleem, er zijn ergere dingen.

Vanavond eten op dat zelfde plein, daarna lekker slapen en morgen verder.

Groetjes, Jac en Jos

1. Bernadette:
    Nog geen dag van huis en al met 11 vrouwen opgescheept... 🙈
  2. Kees Lavrijsen:
    GA ER VOOR BOYS !!!!
  3. Toos:
    1 september 2018
    Wat leuk, zo maak je nog iets mee.