8e etappe St. Nicolas-Des- Motets

8 september 2018 - Saint-Nicolas-des-Motets, Frankrijk

Vanmorgen voor vertrek eerst even naar de supermarkt voor water, brood en bananen.
Daarna meteen een aantal steile beklimmingen om Chateaudun door en uit te komen.

Route was mooi en afwisselend door de vallei van de Loir, en veelal de fietsroute Santiago volgend. Mooie plaatjes geschoten van natuur en het kasteel van Montigny Le Gannelon.

Koffie drinken doen we in Moree. De koffiebar staat tot drie keer toe duidelijk aangegeven op bordjes en toch rijden we de bar drie keer voorbij alvorens we hem vinden. Meteen ook een stempel gescoord.

We hebben geprobeerd zo langzaam mogelijk te rijden (gaat niet) omdat we pas om 18.00 uur terecht kunnen in onze slaapgelegenheid. Natuurlijk zij we er al om kwart voor vier. Het enige restaurant dat het dorp rijk is, t.o. onze slaapgelegenheid, is open vanwege een activiteit en daar hebben we geluk mee en kunnen we een paar biertjes drinken maar na een uur sluit de tent en moeten we nog een uurtje doorbrengen op een bankje bij de kerk. Mooi de tijd om dit verhaal te vertellen. Gelukkig is het restaurant vanavond wel open zodat we er kunnen eten.

Morgen meer,

Groet,
Jac en Jos

1. Joyce:
    8 september 2018
    Mooie kiekjes! En lekker weer zo te zien. Eetsmakelijk!
  2. Anja en Rinus:
    8 september 2018
    Gelukkig is er overal bier te krijgen. 🍻
  3. Anja en Rinus:
    8 september 2018
    Gelukkig voor jullie hebben overal🍺
  4. Jan van Hoef:
    9 september 2018
    Fijn om te lezen dat alles goed verloopt ,geniet ervan .
  5. Kees Lavrijsen:
    9 september 2018
    Mooie plaatjes. Ben stiekum wel jaloers op jullie.
  6. Anke:
    11 september 2018