10e etappe Vivonne

10 september 2018 - Vivonne, Frankrijk

Dit verhaal kan eigenlijk heel kort zijn.
Zowel Jac als Jos hadden niet echt hun dag. Lag misschien wel aan de extra km van gisteren. Mooi weer vanaf het begin (droog, 27-29 graden) en voor de rest zat alles een beetje tegen.
Dit begon in de morgen toen er geen ontbijt was. Dan naar de supermarkt maar die was nog niet open. Verder, we komen er nog wel een tegen. Dus niet. Lang zoeken en omrijden hadden we rond half elf ons ontbijt.

Ondertussen waren we onze Belgische vrienden weer tegen gekomen en een stukje gezamenlijk gefietst en gekletst.

Net voor Portier zagen we in de verte nog Futuroscoop liggen.

De tocht werd steeds zwaarder, meer klimmen en steeds steiler. In Portier ging het alleen maar op en af en het kruis van Saint Jacque kregen we niet gevonden. Zelfs niet toen de route ons bij mensen achter op de plaats bracht.

Gelukkig hadden we dit keer bij aankomst in Vivonne voldoende te drinken en te eten.

Hopelijk gaat het morgen weer beter met ons.Deze dagen horen er ook bij.

Morgen dus meer.

Groet,

Jac en Jos

1. Joyce:
    10 september 2018
    Morgen kan het alleen maar beter gaan!
  2. Monique:
    10 september 2018
    Gewoon een k*t dag dus......maar gauw vergeten en morgen weer fris en fruitig (hopelijk met ontbijt😆) de fiets op.
  3. Toon:
    10 september 2018
    Ge kunt niet altijd de wind in de rug hebben maar na regen komt zonneschijn denk maar wel erg knap van jullie 😀😎
  4. Kees Lavrijsen:
    10 september 2018
    Soms zit het mee en soms zit het tegen. 🤬😡👎 Er komen weer betere momenten. Blijf moet houden!!!
  5. Bernadette:
    11 september 2018
    Nou, als je op de slechtste dag met een biertje op het terras zit, valt ie nog best wel mee. En morgen vol goede moed verder. Mooie fotos in ieder geval!
  6. Harrie en Truus:
    11 september 2018
    Hoi Dat hebben wij ook een keer meegemaakt,geen ontbijt dat kost veel kruim .
    rond de klok van 10 uur eindelijk en cafe met koffie en ontbijt het was er reete druk .
    dat geeft dan weer een goed gevoel.
  7. Hannie vd Vleut:
    Hoi Jos en Jac,
    Een dagje wat minder dat kan.
    Maar de tocht gaat verder super wat jullie aan het presteren zijn. Zet 'm op boys vandaag weer een betere dag voor jullie!!!!!!