22e etappe Villamentero De Campos

22 september 2018 - Carrión de los Condes, Spanje

We rijden Burgos uit en hebben meteen onze eerste beklimmingen. Gelukkig blijken deze geen voorbode voor de rest van de dag. Want eenmaal boven blijft de rest van de dag redelijk vlak met hier en daar wat goedlopende hellingen.

We rijden over een grote vlakte ( landbouw en kleine dorpjes). Uitzicht verveeld geen moment. Geregeld volgen we de wandelpaden en wensen de wandelaars een " buen Camine"
Bij Cavia worden we een lang grindpad opgestuurd, Weer eens wat anders.

Verderop worden we aangesproken door een man die ons een stempel wil geven en uiteraard een zelfgemaakte sleutelhanger wil slijten. Hij probeert duidelijk te maken dat het voor een goed doel is, wij twijfelen daar zeer aan. Weer iets Verder is een geïmproviseerd terras waar we een bakkie doen. Koffie was niet zo goed, wel een gezellige uitbater.

Aangezien we geen slaapplaats vonden in Carrion de los Condos zijn we vandaag 10 km eerder gestopt, in Villamentero De Campos, hetgeen betekent dat er morgen 10 bijkomen en er stonden er al 106 klaar.
Als het landschap hetzelfde is als vandaag hoeft dit geen probleem te zijn.

Morgen meer.

Groet,
Jac en Jos

1. Joyce:
    23 september 2018
    Mooie landschap inderdaad! Veel succes weer morgen!
  2. Jos:
    23 september 2018
    Goed bezig mannen, veel plezier en geniet van deze geweldige onderneming, gr. Jos