15e etappe Mont De Marsan

15 september 2018 - Mont-de-Marsan, Frankrijk

Vanmorgen weer wat gedoe met het ontbijt. Wij gingen ervan uit dat we om 8.00 uur konden ontbijten maar hadden dat niet specifiek afgesproken. Om half 9 was er nog niemand.
Na wat gebonk op ramen en deuren en uiteindelijk 2 telefoontjes waren ze eindelijk wakker.
Ze excuseerde zich meermaals en uiteindelijk hadden we een heel goed ontbijt met gebakken ei en extra cakjes voor onderweg. Wel 3 kwartier later.
Ze heeft het hiermee meer dan goed gemaakt.

De etappe van vandaag ging van Villandraut naar Mont de Marsan in bijna een rechte lijn dooor het natuurpark les Landes de Gascogne en was nagenoeg vlak.
Met een gemiddelde van 21,7km waren we ondanks het latere vertrek veel te vroeg op de plaats van bestemming. Hoe lossen wij dit op, met een biertje op het terras. Het blijft tenslotte een pelgrimstocht.

Voor vanmiddag dus toch maar een rustdag ingelast.

De slaapplaats voor deze nacht is een Campanile hotel incl. bar en restaurant. We komen dus niets te kort.